關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年9月22日 星期日

3點3


其實好想食煙煙靱靱嘅芝士波,不過無譜!

今日行韓式超市見有芝麻波波的現成粉,非常簡單只須加蛋同小量水搓勻再分成八、九份再搓成波波,320度大約焗40分鐘,外脆內軟兼又煙煙靭靱又唔噃!
 
不過下次加粒芝士係中間應該更加正⋯無就要變變則通^__^
除芝麻波波又整蕉蕉muffin⋯整開有隱!

事實並非太喜歡蕉成品,不過隻蕉晒老人斑所以順手切片鋪面! 
Muffin另加咗杏仁粉特別香濃!

Muffin  自:



http://www.browneyedbaker.com/2011/07/18/top-10-list-favorite-muffin-recipes/

23 則留言:

  1. 中間好似好濕咁...
    見蕉即走.

    回覆刪除
  2. 隻蕉出晒老人斑>> 同佢搽吓d 乜乜revital lotion嘛. kakakaka

    回覆刪除
  3. 呢兩款我都愛,芝士波波我整過一次但覺得食譜不太好,我要再找另一個食譜才再整,我又留了幾隻香蕉整蛋糕,我就十分愛吃香蕉蛋糕啦,可否請我食呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有正正嘅芝士波波話我知⋯
      梗無問題,自便^^

      刪除
  4. 蕉蕉Muffin真係整得好快喎!
    芝士波波落多d芝士先好食架~~

    回覆刪除
  5. 芝士唔啱我胃口!

    我之前都整過唔同口味嘅麻糬波波,鍾意佢煙韌口感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使爭食^^
      我懶⋯現成粉!
      你D好pro好多工序⋯哈哈

      刪除
    2. 我點叫得上做 prof 呀,大把 blog 友勁過我多多聲啦!

      不過我自己就唔多鍾意用預拌粉,比較鍾意樣樣都由零開始做起,所以妳咪覺得我整嘅嘢好多工序囉,因此失敗機會亦相應大咗!!

      刪除
  6. 回覆
    1. 320 degree fahrenheit = 165 degree Celsius

      刪除
    2. 165都好高呀。。。可否140以下?

      刪除
    3. 唔知焗耐D補數得唔得⋯要請教下烘焙專家!我跟個包裝指示整^^

      刪除