關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年9月24日 星期二

Blueberry Tiramisu

盒Mascarpone芝士就快到期⋯
速速搵返香港國王子嘅簡易譜加埋冰箱嘅藍梅⋯
用咗椰子冧酒、好香椰子味!!
 

http://blog.yahoo.com/_JZJNOJ5XYFI72YUYXGPGI3C3P4/articles/1261994/category/想食唯有自己整


29 則留言:

  1. 好似好滑好好味呢... 勁想食呀~~

    回覆刪除
  2. Tiramisu+藍梅+椰子冧酒。。。@@

    haitang

    回覆刪除
  3. 見到第一張相以為你整燒肉~~ 哈哈哈

    回覆刪除
  4. 我o係reading list睇以為呢個係燒肉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係咁似?!太多古力粉係面⋯

      刪除
    2. 冇法
      你用香港腳王子o既recipe
      整出黎d 野係咁上下

      刪除
    3. 咁~~~即非戰之罪 !哈哈哈

      刪除
  5. 未入來只看到照片我以為你整燒豬喎,我都愛吃此甜品但唔夠膽食多太

    回覆刪除
  6. 見到第一張相時,仲以為妳 post 錯相,點解 topic 係 Tiramisu 但 post 燒肉相呢! 哈哈哈哈 ~~~~~

    回覆刪除
  7. 無入黎blogspot一排, 又迷路啦, 轉左幾個圈, 至搵到呢處.

    呢度唔可以私人留言, 咁我唯有公開啦.

    工作好忙, 公司多左幾個大客, 鎖碎事好多, 要跟進, 我依家一日工作十二小時+. 此外個仔在美國樣樣順當, 真乖仔, 唔駛阿媽擔心, 我更無掛慮, 於是更加全情投入工作, 但忙得好開心. 依家只係剩返d時間上上facebook, 我既HK Yahoo blog友, 有好幾個其實都一向係我既FB friend. 我依家無寫blog, 但在FB可以看到他們的近況. 我睇黎唔會咁快可以寫blog啦. 不如我加埋你落FB, 好唔好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 生意興隆⋯非常好!仔仔又唔使掛心真係可以忙得開心又樂意!
      好呀!你電郵給我你的FB 名(burgerkingsf@gmail.com)

      刪除
    2. thanks, BK, 我剛在FB發左邀請信, LL, 就係我.

      刪除
    3. 不知道該怎麼找你

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除