關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年12月11日 星期三

Holiday Dinner

 
今年Holiday Dinner唔係跟大圍食而係自己部門各自為政⋯

我哋就去相熟的Prime Rib House食巨扒~~~
 
 
沙律、麵包、焗薯、薯蓉仲有草莓特飲(唔記得影)仲有好正的Pop up bread
 
單單頭枱、伴菜就已經飽咗九成九⋯⋯
仲有巨扒跟住上
 
二十安士的紐約扒⋯外脆肉嫩!
嘩!應該有三十安士的嫩紅Prime Rib~~~
 
貪婪鬼的Refill~~
 
甜點~Tiramisu~一般

眼闊肚窄個個都要打包回家!

早上經過Downtown,聖誕裝飾早在Thanksgiving 之前已裝置好,不十年如一沒有什麼睇頭!

 






28 則留言:

  1. BK,‧D扒真係好大州啊,一個人未必食得哂.

    回覆刪除
  2. 要留肚享用巨扒先得啊~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 去到已經好肚餓個個猛食包包伴菜^++^

      刪除
  3. 聖誕裝飾係HK先年年唔同我估.

    回覆刪除
  4. 二十安士哦,竟然有如此巨扒.

    回覆刪除
  5. 呵呵太豐富了 , 扒咁大份一定食唔哂 , 可以打包回家吃非常好呀 .

    回覆刪除
  6. 今年香港好多商場的聖誕裝飾都唔靚,搞到我無mood去巡!>.<

    件牛扒真係大得過份!!!

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港應該多元化好多!
      餐牌最大件嘅招牌cut!!

      刪除
  7. 好驚見到呢啲血淋淋牛肉!!

    回覆刪除
  8. 份量咁勁我都食唔晒, 一定要打包, 尤其甜品^^

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 唔使流⋯聽晩我又煎扒請你食件呀^+++^

      刪除