關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年9月11日 星期三

心痛



今日本來高高興興遊"大觀園"兼血拼⋯
點知回程座架俾架小型貨車撞凹一邊!
右手邊後座嘅車門口變晒,圍邊都甩埋⋯心痛!!

10 則留言:

  1. 新車半年被人撞。。。肉赤死!T.T

    海棠

    回覆刪除
    回覆
    1. 赤咗一陣~~~身外物我好快無件事,最緊無嚇壞朋友同個個無損傷!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 原來刪除留言都有顯示 ><

      海棠

      刪除
  2. 你yahoo blog備份之後,係咪除左不可以更新blog,其他功能仲用到?

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 變成唯讀(read only ),無晒blog 友profile picture,去唔到其他blog 友度,除非bookmark 咗或者之前電郵通知無刪除就可經電郵嘅連結去探訪(好似我去你的Yblog)!你準備點搬呀?

      刪除
  3. 我㗎車都試過比人咁撞法!好在對方有留低聯絡方法同保險資料。

    回覆刪除