關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年9月14日 星期六

與Tiger的約會

知道Tiger好快又返中港深造同東南亞旅遊,快快相約一聚!
自從上次在香港相聚之後都未曾再相見,儘管大家都在咫尺之近的灣區,由於時間配合不上好幾次都沒碰啱好時機!
昨天雖然是黑色星期五(9月13號),不過卻是我們相聚的好時光!
Tiger對咖啡餅點好有研究又是識途老馬,她推介的Cafe食物水準真的不錯!
 

 
Tiger 的杏仁牛角包
我的半份三文治"Portobello蘑菇羊乳乾酪香蒜醬,烤紅辣椒"配菜沙律!
 

閒聊,分享園藝經驗,心樂事;其待她感恩節回美再聚!

 
Tiger送我的勁甜自家種蕃茄,仲有非賣品的極品頭抽!
 謝謝!






23 則留言:

  1. Mess around again@@ disappear( or deleted by mistake?) all the message(@v@)

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 之前無為意tick咗只給google+留言!但係搵唔到係邊度改返@@點知改改下連留言都無埋「「
      都係保持現狀好⋯方便個個都可以交流^^

      刪除
  3. 我鐘意朋友有好介意,一定有好野食,我鐘意個環境兩個人密密談天無人打擾,仲有自家蕃茄我愛呀.....開心幸福的BK

    回覆刪除
  4. 係呀!座位唔似中餐館咁迫,半自助式可以好悠閒呣傾下食下!!

    回覆刪除
  5. 你果份好吸引呢!
    自家種蔬菜好窩心呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Half open sandwich n green salad真係唔錯!
      蕃茄超甜!!

      刪除
  6. 而家留到言....咁我再留過^^
    友朋相聚….總是談不完!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝您再訪!
      係呀食下傾下真係賞心樂事^^

      刪除
  7. 點解留言又試失蹤呢!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪左改右改⋯改到唔知點解留言都失蹤:(

      刪除
    2. 暫時保持呢個現狀應該可以啦~~

      刪除
    3. 係啦,唔好再改喇,陣間改改吓成個 blog 都鏟走埋就喊都無謂喇!

      刪除
    4. M.A 個 blog 係咪留唔到言呀?佢又無 update 好耐!

      刪除
  8. .Tiger自家種嘅蕃茄好紅喲!!

    回覆刪除
  9. B King中秋愉快呀,雖然你們可能無乜氣氛但自已和家人一齊開心下都不錯.

    回覆刪除