關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年9月18日 星期三

金果迎中秋


祝大家佳節愉快,人月兩團圓^^


一位非常客氣的客戶送上自家品牌的月餅給與各同事分享,
更特意送我巨形金果月餅⋯內有三個不同口味分別用細形的金果盒包裝再加九隻迷你月,裝璜特別又美觀!
更送上大利是一封⋯嘩!
真的有點受寵若驚,但盛情難卻,唯有用來買慈善獎卷同請同事Tea^^
其實我都係盡本份,急人所急,希望盡量可以幫到客人!最後因為時機不合,並沒有為這客人完成事情,但仍然咁客氣送來厚禮,真的要謝謝他們!祝他們生意興隆!分店越開成多!!

27 則留言:

  1. 打開大家欣賞一下,中秋快樂。

    回覆刪除
  2. 已經分晒給朋友共亨啦⋯

    回覆刪除
  3. 嘩,裝潢好得,別有心思呀!新年仲可以用番佢嚟做全盒呀!

    中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都諗住用來做全盒^^
      多謝!佳節愉快!!

      刪除
  4. 用心做過看得到的啊!
    祝你中秋節快樂!

    回覆刪除
  5. 嘩, 依家既包裝愈搞愈精美, 我老公從香港都帶左月餅返黎, 奇華既, 月餅盒全部新款式, 都幾別緻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦!你浦頭嗱⋯奇華呢邊都有專門店,不過屋企人仲意榮華仲有四黃⋯勁三高> <

      刪除
  6. 噫, 有問題想問你, 但搵唔到地方可以私人留言既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 無私留!以為你Yblog 未backup 可以私留⋯原來你都做咗備份!

      刪除
  7. 咁似過年...
    中秋節快樂!

    回覆刪除
  8. 咁似新年的全盒,好高貴呀?月餅好吃嗎?你的客人好客氣呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾似!我會留來做金全盒^^
      係金色盒唔係真金應該唔係太貴!!佢哋出品嘅麵包糕餅好正下,月餅都唔錯!!
      咪係囉⋯

      刪除
  9. 中秋節快樂!我以為係新年全盒呀!

    回覆刪除
  10. 個盒真係好靚﹗最重要係一份心意~~

    回覆刪除