關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年9月28日 星期六

Pagan



九月壽星想食東南亞嘢⋯佢搵到呢間食緬甸同泰國菜!
緬甸菜都比較冷門,有一、兩間較為歷史悠久(超過二十年)都係其門如巿好好生意,泰國菜亦無香港那邊咁旺同多!
 

這間"異教徒"原來正正對住Legion of Honor - Fine Arts Museums of San Francisco
(Museum每月第一個星期二免費來過兩,三次都唔為意有這餐館)
不過都係一次過⋯食物好一般兼且超細碟,幸好小小偏㕔比較有隱私,我哋吱吱呱呱傾足兩、三粒鍾都應該無影響到其他客人~~~
星期二晚客人不多,都在外面廳堂!



緬甸特色茶葉沙律同芒果沙律⋯份量我一個都可KO兩碟!









22 則留言:

  1. 緬甸是不是金邊或者柬埔寨?柬埔寨菜和泰國菜偶然都會吃,我們都很喜歡。

    回覆刪除
    回覆
    1. BK,你可不可以用較淺的顏色寫字?亞毛對老眼讀得好辛苦呢!

      刪除
    2. 都係東南亞食物有點相類似⋯地理上緬甸在泰國北面,柬埔寨在泰國南面,金邊唔知係咪Laos係泰國東北面,所以食物都係酸酸辣辣開胃菜!
      改咗背景顏色應該好D^^

      刪除
    3. 而家容易讀好多喇,你要顧吓我哋啲老人家至得架!

      刪除
    4. 唔記得講 Thank you 添,而家補番!

      刪除
  2. 緬甸菜我都未食過喎
    但感覺好似同食印度野咁上下o既

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該最出名係魚蓉麵,不過呢度真係麻麻!都似特別係薯蓉咖喱角同Rioto Palata!

      刪除
  3. 小小偏㕔比較有隱私>> 你哋係名人?? heheheh

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢地方唔大,我哋人多而小偏廳可以放到一大一細枱,我哋佔咗張大嘅而細枱無人坐就變成包"廳"哈哈哈

      刪除
  4. 回覆
    1. 緬甸菜同周邊東南亞菜類似, 好多炸野,好多香草..

      刪除
    2. 其實無乜大分別,可能無印度餐咁辣因為佢哋都鍾意加椰奶!

      刪除
  5. 回覆
    1. 緬甸最為人熟悉係昂山素姬!
      同東南亞菜相類似,比較特別係魚蓉麵同用專由緬甸入口嘅特別醃特茶葉整嘅茶葉沙律!

      刪除
  6. 緬甸菜無食過!
    個粉紅色甜品好似幾吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 似東南亞印度嘢比較特別係魚蓉麵同茶葉沙律!
      甜品係西米波霸加雪糕⋯不過勁多冰粒!

      刪除
  7. 魚蓉麵是否加入魚肉來做麵條呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇過電視介紹正宗應該係!不過呢D都只係個湯底用魚湯!

      刪除