關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年11月2日 星期六

爬山

半年前煙霧縈繞的Sweeney Ridge今日再度攀爬過⋯
期望今日係晴朗的一天!
 
車子往山上爬一路都是晴轉多雲,時而金光映照,
時而煙霧彌漫!
幸好停泊好座駕卻晨光普照⋯


 雲霞依山繞~~~


 漫步人生路~~~







上次的Gasper de Portola碑另一邊原來是冷戰時期的
一個製造耐克導彈的基地,
己荒廢近四十年!

32 則留言:

  1. 地方風景靚,妳有好文采!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次太大霧今次唔錯!文乜釆我係實景描述^^

      刪除
  2. 間唔中行下山,人都醒神好多啊~~

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 個山脊唔高入口處約6百英尺到最高的山脊有1千2百英尺不過中段比較陡斜!

      刪除
  4. 回覆
    1. 係行多啦⋯路平面坦幾好行不過中間有段比較陡斜!

      刪除
  5. 回覆
    1. 晨光感覺溫暖希望⋯雲海令人心曠舒暢!

      刪除
  6. 藍天白雲 , 雲海好靚請問這裡是否距離地面好遠嗎 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔遠亦唔高⋯入口處約6百英尺高而山脊約1千2百英尺!

      刪除
  7. BK,現在潮流興連心鎖,很多旅行景點都有.

    回覆刪除
  8. BK你好嗎?多謝你的問候,我稍後好些再來探你,保重

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀!你好返D未呀?要保重好好休息!

      刪除
  9. 我一直都想拍攝一次雲海,可惜仲未遇到.

    回覆刪除
    回覆
    1. SF 灣區都經常出現雲霧縈繞半山及金門大橋半腰,以你專業技術一定可以拍出扣人心弦如幻似真的景象!

      刪除
  10. 爬山係好運動,練到心肺功能,又增加骨質密度。

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 行得多會唔磨損膝蓋軟骨?

      刪除
    2. 會。
      但係你多的定義係幾多?

      haitang

      刪除
    3. 你度留唔到言:(
      原來你出差首爾又睇紅葉⋯唔錯!
      樂富街市乾淨整齊劃一,行街市都變咗樂趣!

      刪除
    4. 我都不明點解突然無得留言,激死!

      haitang

      刪除
  11. 好風景!
    我無親眼見過雲海呀!

    回覆刪除
  12. sina取消了匿名留言,要留言請去misshaitang.pixnet.net,也可以用yahoo id登入留言。

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 早幾日已經巡過不過好似留唔到言又有D手忙腳亂⋯等我遲下再試!

      刪除