關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年10月24日 星期四

無乜抹茶味的抹茶鬆餅

 
之前買咗包抹茶粉飲口⋯有想做下阿茂學Kestrel整餅!

當然材料又會改動下,豆漿用咗維他黑豆奶,杏梅菠蘿果醬替代柚子蜜!可能抹茶粉唔正中!?
要色無色要味無味的抹茶鬆餅⋯哈哈哈!




27 則留言:

  1. 係咪落得唔夠,或者你那盒不是純抺茶粉,所以唔夠濃?

    回覆刪除
  2. 真既宇治好濃既!你呢包可能不是呢!

    回覆刪除
  3. 我都試過買咗冒牌抹茶粉, 一D色都冇架!

    回覆刪除
  4. 真係無乜色喎,點解呢!?宇治應該已經係上等貨色!

    妳睇我個 logo 相個 muffin 幾綠,係我表妹喺日本買返嚟送俾我嘅抹茶粉。

    回覆刪除
  5. 我係 click 電郵通知條 link 就可以入到嚟,但喺妳個 blog 主頁就唔得,我依家 click 妳個 "Kestrel" link 都一樣唔得㗎!!

    回覆刪除
  6. 我有用過呢包,個粉本身就淡色,整包真係無晒色

    回覆刪除
  7. 真係無色要味無味的抹茶鬆餅, 下次買過再整過, 加油

    回覆刪除