關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年11月28日 星期四

感恩大餐


 感恩節(Thanksgiving Day)是美國加拿大共有的節日!





 原意是为了感谢上天賜予的好收成⋯我自己覺得有點似細時媽媽嫲嫲在年尾要擇好日子劏雞還神,答謝倉天庇右咁⋯美國自1941年經過國會通過,感恩節在每年11月的第四个星期四,並从这一天起將休假一天,在这一天,成千上万的人们不管多忙,都要和自己的家人團聚。加拿大的感恩節則是在每年10月第二个星期一,與美國的哥倫布日相同。
但係是至今日節日都係商家促銷的好時機⋯什麼Gray Thursday , Black Friday, Cyber Monday⋯不過什麼Day都唔緊要最重要有假放又可以有藉口大吃大喝!
小吃不可小⋯不過都是現的黑豆雜草粟米片再加自製簡易莎莎醬!
 
沙律菜
 
慢煮三文魚
主腳⋯木乃伊火雞⋯哈哈!今次用煙肉將火雞包到似木乃伊,後果唔錯!煙肉咸香滲透落雞處又避免雞焗得太乾!
有敖梗要有酒⋯千杯不醉一啖暈嘅當然係飲A貨^++^
 
TnP角⋯正!
 
仲有中湯⋯粉葛白鰂赤小豆!
 
Costco嘅蕉糖燉蛋做尾枱⋯完美、感恩!
 

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 火雞應下節又係公司送給員工!
      三文都係家中常餐⋯又方便又好食!

      刪除
  2. 乜節都係為左大食一餐既最佳藉口.

    回覆刪除
  3. 木乃伊火雞>>> 我又試吓木乃伊雞先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 煙肉脆卜卜雞又juicy真係Okay! 你試完post俾大家知後果如果!

      刪除
  4. 好豐富啊 ! 看過你分享感恩節的來由 , 覺得幾似中國人的團年 .

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!係呀感恩節對美加人士來講真係跟我哋過冬過年好相似都係一家團聚!

      刪除
  5. 感恩節是美國人的大日子.........我們的 "冬至大過年" 也快到了, 到時你會食番餐嗎:P

    回覆刪除
  6. 嘩,咁多煙肉,一定好香,但好肥 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗完好香脆、火雞又唔乾呢配搭真係唔錯!唔係經常食唔緊要啦^++^

      刪除
  7. 真係好豐富
    你個三文魚點整架?
    會唔會同我差唔多?
    http://mrandmrsleungskitchen.blogspot.hk/2013/12/poached-salmon.html

    回覆刪除
  8. 木乃伊火雞好正喎!可以令火雞唔乾!勁!

    回覆刪除