關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年12月1日 星期日

龍蝦大餐







今日有拖咗成箱龍蝦返歸~~~~二十磅有九大隻,送走五隻給朋友,剩下嘅就開始跟佢搏鬥~~~

 
我擦擦擦~~~
 
生滾龍蝦粥
 
經典的薑蔥炒
清蒸最簡單不過⋯仲要Double上^++^
四隻大龍蝦只剩兩個頭鋼(爪)~~哈哈哈滿足!

23 則留言:

  1. 咁多龍蝦,望見都滿足呀~~

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 上次見人用芝士焗心思思,不過見到佢又好怕斬到周圍都係D殻碎>.<

      刪除
  3. 送走五隻給朋友>> 咁我o個隻呢??!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 皇宮貢大~~~佢梗係係御花園蕩失路=.=

      刪除
  4. 咁啱我今晚都食咗波士頓龍蝦, 伊麵底, 不過係响外邊食, 懶人動口不動手:P

    回覆刪除