關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年12月22日 星期日

咸湯圓

冬至
攪錯咗以為星期六係冬至,所以一早準備好要弄一鍋足料台式⋯台山式^++^的咸湯圓,不過無所謂反正都要食嗎!


台式咸湯圓其實就如雜錦鍋喜愛乜食材就加進去,關健只是再加些無味的糯米粉圓!
今次攪攪新意思⋯除了豐富嘅配菜-冬菇、蝦米、瑤柱、臘腸、手撕雞、清甜嘅蘿蔔紹菜外,
 
把清一色的糯米湯圓整色整水⋯來個三色足料咸湯圓!
  
 
清甜的蕃薯圓
 
香甜特別出"色"的南瓜圓
 
香濃的芋頭圓!
 
另外之前睇May姐有請弄的綠豆椰奶湯圓⋯綠豆湯圓備好想在正日學May姐整椰奶水晶綠豆湯圓,點知臨門又脫腳,搵均都無椰奶⋯唯有用三色原料切粒粒做湯底,又香又清甜的湯圓祝大家甜甜蜜蜜!

31 則留言:

  1. 平時好似多數21日, 今年係22日
    未食過咸湯丸><

    回覆刪除
  2. 你越來越有創意!!!^.^
    香港呢2星期好凍,好冬天!

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈⋯攪攪震!!
      我哋這幾日天氣唔錯8至18度^.^

      刪除
  3. 鹹湯丸夠哂正,又可以當雜糧飽肚食。

    回覆刪除
  4. 上海既鹹湯丸係鮮肉餡,好多汁...

    回覆刪除
  5. 好多料,好豐富呢~~ yummy!!

    回覆刪除
  6. 聖誕快樂,平安幸福!

    haitang

    回覆刪除
  7. 團團圓圓!
    冬至過後又聖誕.........Merry X'mas !

    回覆刪除
  8. 曾經一次係台灣食過咸湯丸,好特別的!

    回覆刪除
  9. 聖誕快樂 !
    咸湯圓我未食過喎 , 材料好豐富呀 , 色彩好靚 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!祝你新年幸福滿載!
      似雜錦煲!!

      刪除
  10. BK,咸湯圓我未食過,揾日試試.

    回覆刪除
  11. BK, happy boxing day ! 咸湯圓我真係未試過,仲要有三隻色!

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy boxing day!拆咗禮物未?
      似雜錦煲⋯再整下色水啫-:)

      刪除
  12. 芋圓係咪甜品嗰隻呀?我好鍾意吃㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 靈感來自高Ling blog友嘅三色湯圓⋯不過我用糯米無用薯粉唔夠煙靱亦無搓到咁精緻,下次都試下整個QQ嘅!

      刪除