關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年12月5日 星期四

驚喜驚喜



 今年生日收到份真正的驚喜⋯@@

梗係小友們攪攪震~~~
因為我家四少已經忘記了何處有花可定^++^
~~~但~~~係~~原來花竟然係遠從十萬幾千里外太平洋另一岸的弟弟送上~~~What A Surprise^_^
謝謝弟弟的鮮花,確實開心難忘!!
 

22 則留言:

  1. 合皮波乎地🎉🎂
    咩解究今年會有咁既驁喜呢?

    回覆刪除
  2. 生日快樂!人比花嬌!
    點解你blog有廣告?成日去左個唔知咩網@.@

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝海棠^.^
      唔知係咪加咗個月曆@@等我拎走佢⋯

      刪除
  3. happy birthday to you. may all your dreams and wishes come true.

    回覆刪除
  4. 祝你生日快樂 ! 身體健康 !
    遠道而來的生日花花 , 真係好有心啊 !

    回覆刪除
  5. 妳弟弟真係好有心思呀,妳倆肯定感情好好!

    補祝生日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我哋幾兄弟姐妹感情都好好!
      多謝你!

      刪除
  6. Happy Birthday to you, Happy everyday!!!

    回覆刪除
  7. 遲來的祝福.......人比花嬌!

    回覆刪除