關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年9月30日 星期一

Free Lunch


"當日係911這公司特別邀請當地消防隊員前來午餐!"
"Google單車⋯可以隨便用!
太耐無踩單車怕失禮人前如果唔係真想~~~"
  


 一般IT公司對員工的身心健康餐飲都非常注重,
所以工作地方必有健身設施,餐飲供應!

當中表表者當然係Google!
今日適逢其會來到矽谷的IT公司(不是谷歌) 
享用其提供給員工的自助式午餐!

 

有免費餐食當然早早到歩⋯太早未開得餐就先散散步,
這條圍繞住隨近十幾棟建築物的健身徑走走!
健身徑有簡單嘅設施可以加強各員工的身心健康!





保安關係每人做好証件就向Cafeteria 進發!


地方寬敞設備先進,明亮舒適!食物款式真的不小⋯沙律、三文治、烤焗雞、中、西、東南亞美食齊全!每一星期轉變菜式,
每日亦有小量改動!




美味Frozen Yogurt 仲有超Heavy嘅Topping~~~


食完打返半個鍾乒乓波就最啱!



















24 則留言:

  1. 轉咗新blog乜你咁多產?
    Google公司對員工既開明作風實在值得借鏡

    回覆刪除
    回覆
    1. 拋磚引玉⋯你孵咁多芽菜夠我食好多餐啦))))
      係呀⋯好多IT公司都跟隨這作風可以給員工更多自由度同可以隨時出去走動保持頭腦清醒創作靈感都好D!!

      刪除
  2. 回覆
    1. IT公司一般都會提供一個比較較輕鬆嘅工作環境給員工!

      刪除
  3. 回覆
    1. 免費餐係你常餐啦~~~我只一次半次=_=

      刪除
  4. 有免費午餐食,瞓少啲都要去啦!!

    回覆刪除
  5. 呢邊的金融公司都好好福利架, 可以幫公司搵多D錢呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 員工做得開心,對公司都有歸屬感!

      刪除
  6. 我諗我地公司有波枱都冇人敢玩 @@

    回覆刪除
  7. 我想問下你果度如果日日食500g蔬菜+200g生果,開支大嗎?1日要HK$100嗎?

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔~~無特別計過!我唔係一個好精打細算嘅"煮婦"哈哈哈
      等我諗下計下先~~如果係華人巿場買一般比較平以這份量蔬果大約US$3.西人巿揚約$4.5至$5.如果有機要貴好多$9.應該唔使HK$100.

      刪除
  8. 環境好好喎!身心健康真係好重要!

    回覆刪除
  9. 食完做運動.......呢餐一定冇增肥:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 餐行咗一個大圍,餐後又逛outlet~~~抵消到^^

      刪除