關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年10月15日 星期二

香茅雞、薯角

 
自家煮好處就係可以自由發揮、改頭換面、天馬行空~~~

雖然廚藝有限卻偏饞嘴~~~睇蔡瀾嘅「老瀾遊記」有篇講佢同周中師傅、馬拉靚女廚師荻比各自烹調雞一味!蔡瀾嘅香茅雞好簡單又方便,雖無馬拉雞,但冰箱有大肥雞仲有一大扎香芧⋯
 
再加埋SamweiTnP 嘅焗薯角~~~晚餐攪掂^_^
細爐火力唔夠要焗一個!


仲有清脆嘅沙律菜中和下!






23 則留言:

  1. BK好叻~~~~~~煮野食好多時都要隨機應變

    回覆刪除
  2. 薯角係我家中小食, 加唔同調味香料就有各種風味.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 咪深鍋鋪大量香茅雞放在香芧上加鹽叻沙葉薑花封密焗煮~~加想像、配料隨意加些減些⋯哈哈哈

      刪除
  4. 今次 "自由發揮" 很成功呀!

    回覆刪除
  5. 我鍾意香茅!但未試過香茅雞。。。。

    回覆刪除
  6. 好美味啊 ! 我由其最鍾意食焗薯角 " 正 "

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 睇漏咗cici留言添(~.*)薯角會encore呀!

      刪除
  8. 好得喎! 廚藝越來越高招! 叻叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以入口啦~~想食你D 伯爵茶muffin~~

      刪除