關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年10月20日 星期日

黑椒磨菇漢堡扒

黑椒磨菇漢堡扒係Yblog時期Samwei處偷師,不過Samwei夠瀟灑將所有綱誌消除差點搵唔返個譜,好彩之前介紹給妹妹試,佢有保留個食譜!
今日配紋粉紐都唔錯過!




材料
碎牛肉280g  碎豬肉120g
麥片30g  牛奶70ml  雞蛋 一隻  
蘑菇半盒  洋蔥一個 (切幼粒後100g)  做法
1) 碎牛肉及碎豬肉, 下鹽及黑胡椒調味
2) 將牛奶倒進麥片中拌勻, 待麥片吸收,
 3) 洋蔥半個切幼粒, 用少許油炒透至微黃色, 盛起, 放涼備將已放涼洋蔥,牛奶麥片及雞蛋加入碎肉中拌勻, 平均分成四份
再將每份材料做成圓餅狀, 放置已抺油碟中備用
4) 燒熱煎鍋下少許油, 將漢堡煎至兩面焦黃, 
蓋上鍋蓋轉小火, 約8分鐘至肉全熟透, 盛起, 保溫備用
5) 原鍋下蘑菇片及洋蔥絲炒至透, 下小半碗水, 
鰻魚汁, 味醂, 黑椒碎, 蒜鹽適量調味, 煮至汁略濃稠即可
試下!

27 則留言:

  1. 回覆
    1. 得小小芥蘭唔夠菜加札梨荀仲正!

      刪除
  2. 搬blog時都要copy番人哋d食譜

    回覆刪除
  3. 哈哈,所以我依家都趁 Yahoo blog 未關閉就盡快 save 起有用食譜!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我唔會特登去搵通常見過有興趣就整下過過隱!

      刪除
    2. 咩事日頭你呢度俾google封鎖左, 話有惡意軟件呀?

      刪除
    3. 嗄!原來係老豬處嘅留言係俾我@@我唔覺有事喎!

      刪除
  5. 回覆
    1. 你揮一揮衣袖不帶走一篇博文,就連記憶都揮走?!

      刪除
  6. 係呀,昨日入唔到你個blog, 每次click都送我去左第二度,今日無事啦!
    呢個漢堡用鰻魚汁咁得意,我家大豆一家LIKE爆,佢最鍾意甜味的汁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀⋯唔知點解@@
      個汁甜甜哋唔錯嘅!

      刪除
  7. 集中日西之大成.......唔錯唔錯!

    回覆刪除
  8. 好似好好味咁喎! 咁我可以係你呢度偷師啦! hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲好似健康D⋯有麥片洋蔥磨菇真係幾好!係偷Samwei嘅^_^

      刪除