關於我自己

我的相片
送舊迎新~~ 繼續過燦爛的每一天~~

2013年10月8日 星期二

廚房雜記


 


話說秋風起最好食臘味~~~!
雀后生炒臘味糯米飯~~~又想食喎^^平時我都係懶人版,糯米浸洗好用電煲煮好再同炒好的配料混好!
  



今日試下真正的生炒⋯冇想像中咁難,
因米已浸透都好容易掌握!
不過都係有偷雞⋯用咗現成的南乳焗花生!
好似顔色未夠潤澤!!
  
之前整過簡單白白蘿蔔Kimchi,今次挑戰下大大棵嘅紹菜~~~
 
跟  Kestrel&鬼嫁的!
用普通辣椒粉唔夠紅同唔夠汁!

同事K最近發現有間賣牛坑腩的又平又靚~~~我梗唔執輸!
蘿蔔白滑無根,雖然未係最平~~~
 
一大鍋蘿蔔清湯牛坑腩配彈牙滑溜嘅烏冬麵!正!

35 則留言:

  1. 牛坑腩烏冬。。。。流晒口水!我地有成年無食烏冬啦。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛坑腩肥瘦適中好好食!烏冬麵用乾好滑呀!
      你哋好難買到呀?

      刪除
  2. 糯米反同蘿蔔牛腩入秋必吃^^

    回覆刪除
  3. 泡菜唔夠色已唔多開胃啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 用晒存貨,買返包勁紅嘅韓國辣椒粉下次用~.*

      刪除
  4. 乜咁啱吖. 我又整kimchi.

    回覆刪除
    回覆
    1. Really! 上次又好似一齊整蘿蔔仔Kimchi^^

      刪除
  5. 妳之前整嘅糯米係放飯煲煮熟?我見一般食譜都話係蒸熟,我仲以為煲糯米無咁好呢!

    妳卒之都整咗 kimchi 嗱,味道如何?不過唔用韓國辣椒粉整,味道真係差啲㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前經常用電飯煲都唔錯嘅!
      放雪櫃過兩日試⋯用晒存貨下次買包韓國辣椒粉,我附近有韓國超市都好多品種賣!

      刪除
  6. 坑腩好味呀! 我都跟雀后整過糯米飯, 貪心得滯, 炒到我手軟呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你家族人口衆多你梗要炒到手軟⋯呵呵呵

      刪除
  7. 正宗生炒糯米飯........好心機呀!

    回覆刪除
  8. BK, 我今日同google +斷絕關係 XXXD
    我嫌google +煩, 只想簡單寫blog.
    我仲用左你之前俾我既blog友教人搬家連結, 成功將yahoo hk 900+篇日誌全數搬過blogspot, 原來都好容易整, 又只花了約15分鐘時間就搬妥. 唯一問題係, 原來那個方法只搬文字, 不搬圖片, 圖片要自己每篇重新下載. 太大工程了, 我唯有先把舊網誌全數放草稿. 不過, 仲未寫blog住呀. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 你真醒目一睇就攪掂⋯仲搵埋搬相嘅方法!叻叻!Long weekend等我都攪攪佢:)

      刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 我好少遊BLOG.....宜家先知你係高手丫~!!!呢邊凍左好多....唔該一碗臘味飯丫~~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀我整嘢好求其⋯不過有時巡blog 又可以做下copy cat ^^

      刪除
  11. 全部都係我鍾意食嘅餸菜,yummy!

    回覆刪除
  12. 生炒糯米飯要炒幾耐架?

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經浸透而配料又預先蒸熟所以都唔使廿分鐘!不過個pan最好深小小,我個太淺所以要小心翼翼!

      刪除